19 februar 2006

Tilbage i drømmehuset

Så er jeg endelig kommet til Fensmark og drømmehuset efter at have gået i halvanden time fra Næstved og hertil. Kommer nok til at sove godt i nat. Vøninden sover allerede og har gjort siden jeg kom hjem.
Jeg er så småt begyndt at pakke ud, men kan ikke rigtig komme i gang. Jeg har også noget tøj der skal vaskes, så jeg skal simpelthen gi mig selv et eller andet så der sker noget. Snart!
Dagene i Norge er gået alt for hurtig. Tiden er fløjet afsted, og vi har hygget sammen med mormor selv om hun var ved at snakke ørene af os. Mad i lange baner og dårligt vejr på den måde at det var storm, vilket gjorde at det blev skide koldt, gjorde at Therese og jeg nu har taget to kilo på! To kilo mand!!
I morgen går jeg på arbejdet, der er 5 km. Det må da hjælpe lidt på det.
Næste tur til Norge og Elvalandet bliver i august. Så bliver det arbejdsferie for der er mange ting der skal laves på det gamle hus. For ikke at snakke om haven. Så kommer vægten til at stå på minus 2 kg. Ha!
Jeg har ikke mulighed pt til at lægge billeder ind her, så hvis i vil se fotos deroppefra så kik på min datters blog.

Ingen kommentarer: