20 februar 2006

Første arbejdsdag

Stod op klokken 06.00.Vækket af min kollega da jeg intet vækkeur har! Drak noget kaffe og gik i bad.Tog noget tøj på, kiggede ud af vinduet, og afsted det bar. Gående igen! Små 5 kilometer...En time tog det og min kondi er ganske ok på trods af at jeg er ryger. Jeg blev ikke forpustet!! Til gengæld havde jeg fået taget nogle forkerte støvler på i dag, hvilket resulterede i en kæmpevable under foden. For h...... da! Min kollega kørte mig hjem så jeg slap for at gå, dejligt!
Da jeg så kom hjem lagde jeg mig fluksens og småblundede en halv times tid. Stod op og var sulten, kom i tanke om at jeg havde købt speget rensdyrkød, så nu skulle der smovses. Åbnede køleskabet, og hvad sker der,- jeg får min finger i klemme og nu sidder jeg så med en blødende klemmelus.... Dagen er ennu ikke ovre så der skal nok nå at ske masser af sjove ting. Det er min dag i dag!!

Ingen kommentarer: