03 januar 2006

Tirsdag

Så er vi startet på endnu en ny dag. Vejret er fint, lidt køligt, så det er koldt at være ryger lige nu. Vi er henvist til at gå udenfor når trangen melder sig, noget vores ældre borgere synes er ganske forfærdelig, specielt når vi ikke har hue på som en af dem sagde. ( 89 år )
Ude i vores lille gårdhave har vi et vandhul hvor der også ( når det virker ) er et lille springvand. Lige nu er det dækket af is med smukke snetoppe der rejser sig op. Har selvfølgelig glemt fotoapparatet. Det kunne have blevet et smukt billede.
Min datter skriver på sin blog at hun på et eller andet tidspunkt vil lave en hjemmeside til mig, hvor man kan se alle mine billeder. Det bliver spændende, og hun vil nok gøre det meget fint.

Jeg har malet i mange år både akryl og akvarel. Har også udstillet en del, også for mange år siden. Er så småt begyndt at komme efter det igen, og det hygger jeg mig ganske meget med. Så kan man koble fuldstændig fra og være tankeløs i mange timer hvor det kun er farverne der står i centrum, og ja motivet selvfølgelig.
Kan i alle sammen have en god dag, det vil jeg.

Ingen kommentarer: