02 januar 2006

Henry

Nu sidder jeg så hjemme hos min vøninde i drømmehuset ( har også fået en nøgle ) og hun er lige gået op for at sove lidt. Fluks kaster jeg mig selvfølgelig over hendes computer for lige at få tiden til at gå med noget fornuftigt.
Vi sad tidligere og snakkede om hvad man egentlig kunne bruge dette space til? Når jeg er inde for at kigge på de forskellige, så må jeg da nok sige at de bliver brugt til mange ting.
Alt fra små historier, lidenskaber, dagbogsagtig og mange andre ting. Nogle spændende, andre lidt mindre spændende men det er da en start, og det kan blive sjovt at følge de enkelte.
Som jeg sagde til vøninden, det kan også være sjove historier og her kommer så en jeg selv holder meget af:

For rigtig mange år siden da min datter ikke var ret gammel var vi ude og køre en tur med min søster og hendes to børn. Min datter blev altid sulten hvis vi snakkede om mad så på et tidspunkt sagde min søster: I'm hungry, what are you?
Hvorpå min datter fluks sagde: jeg ved da godt hvad det betyder, det betyder: Jeg hedder Henry, hvad hedder du!!

Ingen kommentarer: