08 marts 2019

8 marts og arbejde

er påbegyndt igen i det små. Jeg arbejder tre timer to dage i ugen til og med næste uge og så bliver der gradvist lagt på så jeg rammer de 35 timer i løbet af de næste fem uger eller der omkring.
Jeg er så heldig at jeg er blevet sat til administrativt arbejde, det kan udføres med et stadig noget stift håndled. Om en måneds tid skal jeg prøve at arbejde ude i felten og så må jeg se hvad jeg kan og tage den derfra. Det har jeg det helt fint med.


Der har været fastelavn på vejen, igen i år har jeg været den heldige mormor som får lov til at deltage i tøndeslagningen. Jeg kigger på :-)
Ham her, den mindste af drengene, mine børnebørn var mere optaget af kagebordet end af at slå katten af tønden.


Og så er det jo kvindernes internationale kvindedag i dag. Tillykke til os med den. Mon vi snart kan få ligeløn her i lille DK ?


Ingen kommentarer: