22 februar 2019

En tur til Smålandshavet

er det også blevet. Jeg har ikke været der i over et år, utroligt egentlig da det er et meget smukt sted at gå tur eller bare nyde havets brus.

I strålende solskin drog jeg afsted, parkerede bilen ved de gamle bygninger og stod ud. Da det var om formiddagen var der ikke ret mange mennesker så stilheden kunne mærkes. Skønt.

Jeg gik en lang tur helt nede ved vandet, jeg kunne høre den store fragtbåd der passerede da jeg ankom,  langt derude i horisonten. Blå himmel, ikke en vind og sol. Små bølger der skvulpede, frisk havluft.

På vej tilbage rundede jeg bageren, gik ind og kiggede for så igen at gå ud. Jeg har handlet der før og kom i tanke om at det ikke er en favoritbager, så jeg jeg vendte om og gik ud igen.
Der er stor forskel på bagerbutikker og sådan skal det vel egentlig også være. Jeg ved hvor min er.

Her lidt foto fra turen.

















Ingen kommentarer: