02 februar 2019

Influenzatid

Og forkølelser. Jeg endte op med en lungebetændelse igen, ligesom jeg nærmest havde afsluttet den første. Hvor er jeg træt af snot og hoste. Nu er den heldigvis i retur, det bliver så godt.

Jeg træner min hånd og skal til første genoptræning på torsdag. Samme ergo som sidst så det kommer til at blive et ok forløb.

Min bil har stået stille i et godt stykke tid så i dag har jeg været ude at prøvestarte den. Den startede i første forsøg. Fantastisk. Jeg prøvede også at skifte gear, det gik også fint. Jeg har jo en skinne på så den tager det meste.

Her er gråvejr i dag, der er stille på vejen. Alle holder weekend tænker jeg. Og det vil jeg også fortsætte med nu.



2 kommentarer:

Lene sagde ...

God bedring. Jeg er en af de heldige med et helbred som gør, at jeg aldrig har prøvet at have influenza :-)

Natmaleren sagde ...

Tak for det, hvor er du heldig, jeg kan godt blive lidt misundelig :-)