08 februar 2019

Genoptræning

påbegyndt. Det går stille fremad. Jeg kan bruge min arm til rigtig mange ting men skal dog stadig passe på at ikke overbelaste. Jeg klager ikke, det kunne have været meget værre.

Jeg er i gang med at planlægge ferien sammen med familien. Det ender nok med at vi lejer os ind på en camping for så er vi udover det at bo hos andre, samtidig med at vi også kan være os selv.
Vi kører derop, ja det glemte jeg at skrive, det er Norge nærmere bestemt Nord Trøndelag vi skal til. I år skal vi fejre min mors fødselsdag og mit ældste barnebarn skal for første gang holde fødselsdag med sin norske del af familien. Det bliver så godt.
På mandag skulle alt gerne falde på plads, og så er det ellers bare at vente til ferien kommer.



Fra sidste gang jeg var deroppe. Her er ude fra øen i oktober 2018.


Ingen kommentarer: