29 august 2019

Om at gå sine egne veje,


Eller gå efter mavefornemmelser. Er du en af dem der gør det, eller følger du generelt bare flokken ?
Jeg er både og, de fleste gange tager jeg dog et valg og satser på det er det rigtige, og bevæger mig så i den retning.
Jeg har nok altid været hende der går mest til venstre, og på den måde har jeg mødt og stiftet bekendtskab med nye spændende mennesker.
Lige nu går jeg mod et nyt arbejde efter et vikariat som jeg har været meget glad for at have takket ja til. Jeg er ikke sikret et fast arbejde efter september men mon ikke der dukker noget op, de sidste to uger af oktober har jeg fået nogle vikartimer på et hospital i nærheden, det bliver meget anderledes end det jeg har gjort indtilvidere da jeg primært har arbejdet med ældre mennesker. Fra første november står jeg uden såfremt jeg ikke har fundet noget eller får lov til at blive.



Ingen kommentarer: