31 januar 2017

30 dage

Uden sukker, eller rettere sagt det er i dag 31 dage uden kager og slik. Om jeg har tabt mig, nej nej men jeg kan mærke det i kroppen at den ikke er blevet fyldt med søde sager. Ja, jeg er er en kage og slikmons... Uha.
De første par dage fik jeg hovedpine. Det gik dog hurtig over igen, heldigvis. Jeg har været fristet et par gange, og det er det.
Nu er planen så at jeg skal kunne holde det, altså på den måde at det er max en dag i ugen hvor det er tilladt. Det tror jeg kommer til at fungere. Jeg har også nogle arrangementer jeg skal til i den kommende tid, så det er meget godt at det er overstået nu.
Jeg fik lavet et fint skema som blev krydset af hver dag. Det virker motiverende. Og så bliver man ( jeg ) så glad i takt med at der bliver krydset af dag for dag :-)
Jeg ville godt have sat et billede ind, men iPaden driller igen i dag, så det kan ikke lade sig gøre. 







Ingen kommentarer: