16 november 2014

Isabella Smith

Gårdhavebutikken, der var jeg i går. Der er kommet rigtig mange smukke juleting, tingeltangel til vanvittige skyhøje priser utrolig nok. Men det bliver solgt, rigtig meget af det endda. I går var der mange besøgende, og de handlede gjorde de. Og jeg, jo jo jeg handlede da også, men jeg jeg betaler ikke tredobbelt for noget jeg ved jeg kan få billigere et andet sted. Om jeg er nærig ? Ja på nogle områder ;-) tingeltangel for eksempel.

Jeg købte


To af dem her til nittini pr.stk. Therese, datteren min skal have den ene. Den anden skal op at hænge herhjemme. Det må være 29 år siden jeg sidst har haft en, oppe i Norge før jeg flyttede herned.


5 trommer, de to fik jeg gratis for jeg pruttede.... Om prisen :-)

Egernet til nitten dask, i søstrene Greene en tier tænker jeg, men pyt, jeg fik to trommer tsk tsk.


Og agern til en niogtyver.

I år skal jeg også have et juletræ, det er nogle år siden sidst, men i år... Hvis jeg finder et der passer til mig. Jeg burde drage ud, et sted hvor jeg selv kan fælde, gå rundt og have god tid, dufte til grantræerne, skovbunden, stilheden. Det ville være ideelt.





Ingen kommentarer: