09 november 2014

Fest

i forsamlingshuset i går. Der var fyldt godt op, både af mad fra madholdet, festfolk, musikere, opryddere, opvaskere, og barfolk. Jeg var mest i baren og hjalp til. 140 festglade mennesker der alle var i højt humør, det krævede mange hænder i baren :-)

Vi måtte sende bestyrelsesformanden i byen efter mere vin, da vi begyndte at løbe tør. Byttepengene var en saga blot, og for jeg der ikke går i byen gik det gradis op at festløver/inder de bruger altså de store sedler når det er partytime.

Aftenen forløb rigtig godt, masser af musik og sang som folk kunne synge med på, og det gjorde de. Det varede ikke længe før stole og borde var indtaget at dansende, virvlende, gyngende glade gutter og quinder. Det er mange år siden jeg har været til fest hvor der blev danset på bordene. Så sjovt, og ingen uheld i de timer det varede.

Jeg kørte hjem lidt før de andre, så slap jeg for proppen jeg vidste ville samle sig. 
Jeg stod op halv elleve i dag :-)




2 kommentarer:

Therese sagde ...

Ih det har da været en skøn aften - jeg gad godt at ha været der og set folk danse på bordene :-D

Natmaleren sagde ...

Det var også sjovt skal jeg hilse og sige :-)