13 december 2009

Overraskelsen

var stor for et øjeblik siden da jeg gik ud i haven for at nyde en kop kaffe. Der stod en hest, godt nok en lille en af slagsen men levende var den:-)

Nå men jeg smuttede over til ejerne som ikke var hjemme, dernæst til en anden nabo og så kom der styr på det. Nu er den lille levende hest sammen med den anden lille levende hest samt de to store levende heste. Lykkelig slut.

Og ellers så er der bagt silkekaker og berlinerkranse. Rosetter, krumkaker samt sandkaker ( bages i bitte små forme ) skal så laves i løbet af ugen.

I morgen skal julepakken til Norge sendes afsted, jeg har fået min deroppefra, og mums mums siger jeg bare, der var rensdyrpølse og fårepølse + en hulens masse andre gode ting:-)

I morgen er der atter en arbejdsdag, jeg starter med et kursus fra morgenstunden varende til middag, så kaffe, hygge og lidt julelæsning og så er den dag overstået. Jeg tror det bliver en rigtig god uge:-)

Ingen kommentarer: