04 november 2009

Småtravlt

har jeg lige nu så det bliver ikke til så meget skriveri men det skal nok komme igen:-)

Jeg er i gang med at lave nisser og har planer om 1000 andre ting og det kan jeg jo ikke nå vel, men ideerne fejler ikke noget. Til næste år på samme tid måske, er der noget af det der bliver gennemført.

Billeder kan jeg ikke lige greje endnu men det kommer også her på bloggen på et tidspunkt. Uuuhh der er stadig nogle ting jeg skal sættes ind i. Så er det godt jeg har to kanon gode læremestre:-)

Nu er jeg så småt begyndt at finde ud af hvor der er råvildt at se, nå ja og også hvor jeg kan risikere at træffe dem efter mørkets frembrud når jeg kommer kørende. Se det er en god ting at vide for så bliver farten automatisk sat ned de steder. Skulle nødig ha kørt ind i et af dem.

Og ellers så regner det:-)


Ingen kommentarer: