01 november 2009

Så er den kommet i hus

min nye computer, den er noget anderledes men jeg tror godt at jeg hurtig vil kunne komme til at lære brugen af den. Og så har jeg jo Oscar og Therese som kan guide og vejlede mig igennem pr telefon hvis det bliver nødvendigt:-)

Dem har jeg forøvrig også haft æren af at have i huset denne weekend, og vi har råhygget har vi, og det er jeg ret så sikker på at de også synes hi hi:-)

Vi har spist vildsvin med brunede potatoes og alt andet godt til, vi har spist grønne Kaj og han var vammel, romkugler uden ret meget rom smag, drukket boblevand og rødvin, spist masser af guf bladr til vi blev små kvalme, købt smukke roser som er plantet i dag, fodret småfugle med småfuglekugler, grinet og fjantet, været morgengrimme, drukket en del kaffe samt te, oset og ikke gidet en dyt og en dyt osv osv osv osv.

I morgen vil jeg prøve at se om jeg kan lægge nogle fotos ind, jeg har nogle stykker som kunne være lidt sjove måske.....

Ingen kommentarer: