26 maj 2009

Tordenvejret

nærmede sig stille stille. En svag rumlen langt væk, og jeg sad ude på trappen med min kaffekop i hånden og tog en pause efter at have ordnet bil. Den skal nemlig på værksted i morgen, nå ja og så synes:-)

Så var det at jeg tænkte tænkte jeg så, gad vide om man kan nå at tage et foto hvis der nu skulle komme et lyn eller ti. Så ind og hente fotoapparatet, ud og ned at sidde igen. Og vente vente vente. Men selvfølgelig kunne jeg ikke nå det, og så heller ingen forøvrig, altså lyn. Tordenskraldene var tilgengæld temmelig høje, og jeg trak da også først ind da det begyndte at regne.

Nu er det så ved at klare op igen, øv øv, jeg havde set fram til en aften med bulder og brag. Det er så hyggelig.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

så skal man vist også være hurtig og heldig :-)

Natmaleren sagde ...

Lene det har du helt ret i. Jeg nåede det ikke og jeg så heller ingen. Måske var det for lyst udenfor til rigtig at kunne se dem:-)