24 maj 2009

For hulan da

det er bare så smukt og dejligt derude.

Og de to her skyndte sig hen til deres mor da jeg kom.

Der er nu tryggest ved siden af en man kender godt:-)

Og se lige her, jeg syns bestemt ikke den var der i går eller de andre aftener. Men nu er det vel et eller andet med at man skal lade naturen komme til sig og ikke omvendt. Jamen jeg har næsten ikke ord for det, alle de fantastiske dufte, det spirer og gror over det hele. For ikke at glemme alle dyrene, fra harer, skovduer, råvildt, ænder, blishøns, viben, svalerne,- hi hi og så de syngende frøer. De kan da overdøve et helt orkester, lige om lidt vil jeg gå ud og sætte mig å trappen og lytte til dem samt fuglenes go`natsang.



3 kommentarer:

Therese sagde ...

Mææææh sir' det lille lam! Der er så søde !!! :)

Farmer sagde ...

Ja, det er tidligt at hveden skrider.
Normalt skal vi kunne finde det første aks ude af siden på hveden d. 28. maj.
Det er mindst en uge tidligere i år!

Natmaleren sagde ...

Jeg syns alt er tidligere og mere intens i år end det har været de andre. Alt popper frem, flotte grønne farver, blomster for ikke at glemme alle duftene.
Det summer simpelthen af liv og vækst og det er helt fantastisk at opleve:-)