05 februar 2009

Kattepasser

er hvad jeg er og skal være i to måneder endnu, nå ja og så huset de bor i selvfølgelig. Det går faktisk ganske fint, udover at kloaksystemet åbenbart er brudt sammen her i den ene del af huset. Heldigvis virker bad og toilet oppe på 1 salen:-)

Jeg ligger og pendler, ja tro det eller ej, men jeg har nærmest pendlerstaus for tiden, mellem mit eget hjem, posten skal jo tjekkes, jægeren hus og så det her drømmehus med de to katte. Det kan faktisk godt blive til lidt kørsel på en dag kan jeg da hilse og sige. Og gad vide om det er derfor at jeg syns jeg er lidt træt for tiden, eller det bare er fordi vi er i den årstid der er nu. Det er ikke godt at vide.

Om lidt og ikke så længe vil jeg pakke mig godt ind og så gå en lang tur her i Fensmark hvor jeg er lige nu og de næste par dage. Her er gadelygter!!!!! Det er jeg jo ikke lige vant til at der er, så det skal udnyttes.

Senere skal jeg have skrevet en hulens masse på den her maskine, ha et laaaaaaaaaaaaaangt bad, og så ose for resten. Der er allerede dømt hyggeaften, så hygge osse til jer.

Ingen kommentarer: