27 juli 2008

Sommervarmen

er ikke kun udenfor men også indenfor der hvor jeg nu engang bor, så derfor er jeg flygtet hjemmefra i disse dage for jeg kan ikke holde ud at være der. Persiennerne er nede for at holde solen ude så der er tusmørke over det hele, og så den varme. Jeg ligger enten brak på sofaen eller inde i min seng med en overvældende kvalme og hovedpine.
Det gidder jeg simpelthen ikke bruge feriedage på, så derfor er jeg nu her i drømmehuset hvor der er mulighed til at sidde udenfor i skyggen med en god bog, ja eller indenfor.

Og så var det så at jeg fik at vide at jeg havde "dræberblikket". Hi hi.
Vøninden havde feriebarn på besøg fra i går til i dag, og det var hende der fortalte at jeg havde dræberblikk, ikke til mig men til vøninden selvfølgelig.
Og det hyggede vi os meget med, hi hi igen....... Dræberblikk....... Fnis.......

Ingen kommentarer: