29 juli 2008

30 grader

i skyggen,- og 28 indenfor:-)
Efter at have spulet mig med det kolde vand fiser jeg nu rundt med et lille tørklæde om livet, ok ikke kun om livet, det dækker lidt mere, og så en top.
Vejret er pragtfuldt, det er sommer og vi har det sgu skide godt, så kan der ikke klages mere på det:-)

En sms fra Toscana har jeg fået her til morgen, de unge mennesker råhygger sig i varmen, går ture, bader i poolen, spiser lækker mad og syns at æslet er et fantastisk dyr. Jeg glæder mig til at se alle de skønne billeder dernedefra.

Jeg vil finde mig et sted hvor der er skygge og ose, nyde det at have startet min feriedag nummer 2. Skønt skønt skønt.

5 kommentarer:

Sifka sagde ...

Jeg er sandelig kommet op på 29 grader indendørs her på min anden feriedag. Jeg pakker og hygger fortrøstningsfuldt, for jeg skal ud i vejret senere:)

Natmaleren sagde ...

sifka: ja det er lidt af en varme indendørs, jeg bevæger mig i slowmotion så det går fint.
Du må ha en rigtig dejlig tur ud i det gode sommevejr:-)

Anonym sagde ...

Åh Judith, ser at du har fået ferie. Rigtig god ferie til dig i denne fantastiske sommerhede. Har læst alle dine indlæg efter kort tids fravær. Knus herfra også til Therese i Italien ;-)

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt for dig, at du har ferie, Judith! Det er det allerbedste ferievejr, jeg kan forestille mig. Ha' en dejlig onsdag, måske bare iført et lille tørklæde :-)

Natmaleren sagde ...

jeanette mariae: ja nu har jeg endelig ferie og det er bare så skønt. Jeg trængte også til den efterhånden, og vejret er bare fantastisk:-)

madame: og det lille tørklæde er viklet om livet, solen skinner og små skyer er så småt begyndt at komme, men det bliver en dejlig onsdag det er jeg sikker på, god onsdag til dig med:-)