22 april 2008

Ude at føjte

i fire stive timer, det er ikke så dårligt. Der var lige en par småærinder og så stod den ellers på råhygge resten af tiden. Der blev drukket kaffe, røget smøger, kigget på kørestol samt rollator, set billeder i massevis af nogle jeg kendte og nogle jeg absolut ikke kendte, og af nogle jeg bare havde hørt om. Så blev der snakket om mange af de kunstværker der var i hjemmet, lavet af proffesionelle, og også de få der var af amøtører. Jeg må sige at uanset hvad man mener så er der en kæmpestor forskel når de først står ved siden af hinanden, det er først der at man rigtig kan se hvem der har styr og viden på deres farver, kompositioner mm. og hvem der bare nærmest "leger"kunstmaler. Og for al del, det er der heller ikke noget galt i, og må absolut heller ikke misforståes. Billederne er flotte nok, der er bare som sagt en væsentlig forskel. Syns jeg:-) På dem jeg så.

Senere kom så datteren af huset, og så fik vi også fikset garagedøren ind til bilen, så fruen kunne komme ud at køre.
Alt i alt en rigtig god dag.
Og det er den stadig skal jeg da lige tilføje.

Ingen kommentarer: