12 april 2008

Og jeg så

det hvide tæppe der havde bredt sig ud over hele skovbunden, nej hvor var der smukt!

Hjemme var der ikke så meget spindelvæv som ventet, til gengæld bugnede postkassen af alle de skide reklamer. Jeg fik gjort rent så nu er der nærmest klar til ryk ind, og så osede jeg ellers i et godt stykke tid med vinduerne åbne og solen der skinnede ud over stuegulvet.

Jeg havde et par roser der blev klippet ned, dem kørte jeg forbi min eks og smed af, de bliver nu plantet ude i hans store have.
Bassen tumlede rundt ude i gården, han var rigtig glad:-) Og ude i haven tumlede hønsene rundt om korntønden. Et fasanpar og et par agerhøns holdt til derude.

Med mig hjem til huset og kattene jeg passer, fik jeg frisklagte æg, skønt!

Nu vil jeg åbne døren ud til haven her og få noget frisk luft ind.

Ingen kommentarer: