02 februar 2008

To musvåger

helt ude ved vejkanten. Og hvor havde jeg så mit kamera,- æv det lå derhjemme, og det er engang ikke digitalkamera, æv igen igen.

Jeg kom kørende i bil, havde lige været hjemme hos mig selv ude på landet for at tjekke post, vande blomster og andre småting som skal ordnes når jeg nu ikke bor der de næste par måneder med.
Jeg kom som sagt kørende i slowmotion da jeg så de to musvåger sidde overfor hinanden, de var i gang med at fortære en hare. De rykkede ikke på sig da jeg satte farten endnu mere ned bare for at komme til at se ordentlig på dem.
Det er så fantastisk syns jeg når jeg kan komme så tæt på som jeg gjorde i dag. Nu sidder jeg så og tænker på at jeg burde ha stoppet helt op, rullet vinduet ned og så evt. have sat mobilen på lydløs og så, måske, kunne jeg have fået taget et par rimelig billeder med den.
Ja ja bagklog kan jeg altids være, men æv æv altså.
Hvis det bliver en anden gang så handler jeg anderledes, det er helt sikkert.

Ingen kommentarer: