19 januar 2008

Og jeg fik

hentet det jeg skulle der hjemme, vandet blomster osv. Et lille besøg på vejen hjem blev der også tid til. Så har jeg taget en eftermiddagslur, gået en lang aftenstur, drukket grøn the, læst og lavet varm mad. I dag har jeg langtidsstegt en gråand, den blev så vendt i en ordentlig omgang grønt med chili. Mums det var dejlig spise og der er nok også til i morgen.

Resten af aftenen skal gå med at ose, jeg tror jeg vil se om der skulle være en film på flimmeren.

Fortsat god aften til alle.

2 kommentarer:

Lene sagde ...

hold da op Judith, det lød lækkert, hvad var det grønne for noget?
ha en god aften

Natmaleren sagde ...

lene: jeg havde noget broccoli, rød peber og gulerødder. Dem lynstegte jeg i en gryde, kom andekødet i og rørte rundt engang. Bagefter kom jeg chilifrø, lidt karry og masser af sort peber i, og rørte det lige en omgang mere.
Lod det køle lidt af og hældte så jomfruoliven olie udover. Det smagte pragtfuldt.