11 januar 2008

I går

måtte jeg melde mig syg. Jeg var totalt stoppet til og begyndende hoste fra morgenstunden. I dag er det ikke blevet bedre, hosten er blevet forværret og mavemusklerne bgynder at gøre nas. Sikke noget lort:-(

Det gode er at der er et utrolig sødt meneske, Sonja, der i dag har hentet den lille hund vi passer på skift. Hun kender den fra gamle dage og gensynsglæden var stor har jeg ladet mig fortælle. Det er dejligt, for det kan blive langvarig det her, op til flere uger eller måneder. Ejerens tilstand er ikke for god, han er indlagt med meningitis og er ikke kontaktbar endnu desværre. Vi krydser fingre og ellers alt vi ejer og har for at det skal begynde at gå markant fremad.

Fruen her hvor jeg er, er som sagt rejst til Sri Lanka og har det som blommen i ægget. Det er skønt. Hun sender en sms en gang i mellem så vi kan følge med i hvordan det går dernede.

Jeg har sovet det meste af dagen væk, jeg har vel trængt til det, men nu skal der ske noget. Et bad for eksempel vil nok gøre underværker, det håber jeg,- ja det tror jeg på, så afsted med mig:-)

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Rigtig god bedring, din stakkel!

Lene sagde ...

god bedring Judith, og godt I er flere, der kan hjælpe med hunden.

Natmaleren sagde ...

marianne og lene: tak skal i have, ja det er dejligt at vi er nogle stykker der kan tage hånd om hinanden når det gælder.