12 januar 2008

Da jeg vågnede

i dag troede jeg helt og holdent at det var søndag, så jeg skyndte mig at stå op så jeg ikke sov for længe. Da jeg så sad og småvågnede over kaffekoppen gik det op for mig at det er lørdag. Det må være forkølelsen samt alt det andet der sker omkring mig nu der fik mig ud af kurs et kort øjeblik.
I går aftes blev endnu en af de nære venner indlagt, dog ikke med noget så alvorligt som meningitis, men alvorligt nok. Nu gidder vi ikke mere er vi blevet enige om, hvad er det dog også for en måde at starte det nye år på..

Jeg har puslet lidt rundt, læst en lille smule men ikke meget for øjnene vil ikke som jeg vil i dag.
Til gengæld så skinner solen og det er rigtig skønt. Fuglepipperi er der også, og to katte der den ene er i hopla. Det kan få smilet frem, det er sikkert.

Nu vil se om jeg ikke kan finde på noget, jeg kunne jo evt tage strikkekurven frem som jeg har slæbt med og kigge lidt på de uldvanter jeg har gang i:-)

Ingen kommentarer: