23 januar 2008

En lille lur

blev til en lang lur. Det var absolut ikke meningen, men ok jeg var træt da jeg kom hjem fra arbejde i dag. Men alligevel, det ærger mig for mine planer for resten af dagen er så blevet rykket.
Da jeg stod op regnede det jævnt, og er det noget jeg synes er hyggelig så er det en gåtur i regnvejr. Så frem med regntøj, militærstøvler, forede bukser og så ellers afsted.
Det gjorde godt, nu vil jeg lave mig en kande the eller måske en stærk kop kaffe.

Inde i køleskabet ligger der et stort stykke varmtrøget laks (min aftensmad) det er halestykket. Jeg har altid "fisket" efter halestykket når jeg skulle have fisk af en eller anden art. Det er nu det bedste synes jeg. Måske fordi der ikke er så mange ben, altså fiskeben:-)

Jeg tror jeg vil kigge lidt på mit maleri, så ha en god aften.

Ingen kommentarer: