21 december 2007

Så har jeg endelig

nogle dages ferie. Det er godt nok dejligt. Og endnu bedre, ingen uheld er sket indtil videre:-)

På vej hjem fra arbejdet var jeg forbi og hente nyrøget laks og ål, mums. Hjemmerøget, mums mums.
Noget af det skal med ind til Kbhvn, resten bliver her, for jeg har nemlig to unge mennesker med tilbage hertil d 26 december. Og så skal der jo også være lidt at smovse i her.

Senere i aften skal jeg afsted ud til Fensmark. Der er vi nogle stykker der er blevet inviteret på en gang hjemmebagte æbleskiver og gløgg. Det skal nok blive hyggeligt.
Jeg havde planer om at overnatte hos vøninden, men hun er blevet snotforkølet,- og jeg vil ikke smittes nu hvor jeg har ferie, så jeg kører hjem igen, engang i aften:-)

Ha en rigtig dejlig aften.

1 kommentar:

Lene sagde ...

tak i lige måde Judith