11 december 2007

I dag må jeg sige

at dagen bare er løbet afsted. Der er gjort klar til i morgen, næsten. Jeg mangler lige de sidste fem malerier, men der er sat snor i, søm er banket i listen, så de skal bare hænges op.
Jeg ringede efter en af vore borgere, han manglede at signere sine malerier, men han kom gjorde han, og han hyggede sig.
To telefonopkald tidlig i formiddags var nødvendig, på den måde kom vi frem til hvad værkernes tittel skulle være.
Der er skrevet etiketter med navn og tittel til hvert maleri, jeg mangler at skrive salgslisten, det bliver i morgen tidlig.

Min kollega har ordnet vaser, købt roser ind, vist mig hvordan det kommer til at se ud,- og det bliver smukt gør det, hun er god:-)
Dekorationer har hun også lavet i dag, flyttet rundt på borde, lagt duge på + at hun hjalp med at hænge billederne op, jo jo hun har godt nok også mærket at tiden løb fra os i dag, men vi nåede det vigtigste hver især.

Nu glæder vi os til i morgen, og vi håber der kommer rigtig mange forbi.
Vi har arrangeret sammen med køkkenet, små pindemadder, chokolade og boblevand. Der er feststemning, og vi er alle så spændte, ikke mindst de tre "kunstnere". I morgen skal deres arbejder vises frem for mange, måske er der nogle der køber et billede eller to, det vil kun være dejligt.

Ingen kommentarer: