27 november 2007

Pragtfuldt

er det, vejret i disse dage. Den lette frost, solen der titter frem. Luften virker renere, så jeg får trukket store mængder ilt ned i lungerne når jeg er ude.

Ude på den "store" vej kører lastevogne , læsset med juletræer, gad vide hvor de er på vej hen?

Herhjemme sidder de to katte på trappen hver aften, de går igen når jeg har taget mig tid til at klappe dem lidt,- nå ja, og løftet en smule på dem.

Fasanjagter er der over det hele lige nu. Biler står linet op ved siden af hinanden, og grønne mænd og quinder vandrer over markerne mod remiserne hvor fuglevildtet holder til.

Ude i mit køkken er min kaffe nu blevet færdig, så det sidste jeg så vil er at sige: Kan i have en god aften.

2 kommentarer:

Sifka sagde ...

Det lader til at du har det dejligt og jeg ønsker også dig en god aften:)

Marianne sagde ...

Det er da en rigtig dejlig årstid vi har lige nu, hva ;-)