30 november 2007

Håndværkere

og der er mange af dem, fire store biler ude på gårdspladsen,- og der er gang i den inde hos mine udlejere. Det tror jeg faktisk ikke lige jeg har lyst til at bruge aftenen på, jeg havde sat næsen op efter en fredfyldt weekend hvor jeg kunne slappe af, sove længe og alt det der hører med efter en par uger med mange ting om ørene.
Så jeg pakker mig sammen lige om lidt, og så er jeg kørt herfra, det er helt sikkert.

Vores julemarked ude på arbejdet gik som det gik. Annoncen der skulle have været i avisen blev forsinket, den kommer først i næste uge så det væltede ikke ligefrem ind med besøgende. Men det var nu meget hyggeligt, og vores ældre havde en god formiddag og det er vel egentlig også det der er det vigtigste når det kommer til stykket:-)

Jeg sov til gengæld i to en halv time da jeg jeg kom hjem, det var heldigvis før håndværkerne kom væltende ind på gårdspladsen.....

Min næse er begyndt at løbe her til aften, det er jeg ikke så glad for, for jeg tror ikke at jeg vil se godt ud, uden;-)

Ingen kommentarer: