25 september 2007

Vejle

kanten, det var der bryllupet var. Stedet hed Nr. Vinstrup, jeg er engang ikke sikker på om der skal være et d med....
Vi kom godt frem selv om der ikke var ret meget benzin på tanken, det blev allerede nævnt da vi startede fra Næstved egnen at vi skulle lige ha noget på tanken. Og benzin kom der på, efter at vi havde kommet over på Fyn. Om vi kunne få øje på en benzintank, nej nej, men efter vi fandt en på den anden side af broen kom de nærmest som perler på en snor, typisk;-)

Vejret var pragtfuldt, solen skinnede, blå himmel, det kunne ikke være mere perfekt. Brud og brudgom var så flotte,- og ikke mindst forelskede i hinanden, så det var simpelthen en fornøjelse bare at se dem.
Vielsen foregik ude i det fri, i en kæmpestor have. Og der blev taget billeder, og der blev filmet, og der blev kysset og krammet. Ja men ihhh altså.

Indenfor var der dækket fint bord, brudens svigermor havde selv sørget for borddekorationerne og ikke mindst brudebuketten. Den var så smuk:-)

Maden kan der ikke klages på, der var alt hvad man kunne spise både af det ene og det andet. Og jeg er jo en stor sødetandslikmund så da desserten kom frem, ja men jeg siger jer, jeg har dig aldrig nogensinde fået en så lækker chokoladekagedessert. Bruden og jeg sad da også og gættede på hvordan den var lavet, så nu skal der eksperimenteres skal der. At jeg kan spise så meget som det jeg gjorde der fatter jeg ikke, men det kan jeg altså godt. Det er godt at vide til en anden god gang, hi hi.

Brudevalsen blev danset ved elleve tiden, de små blev puttet og ved tolv tiden satte vi os ud i dytten og kørte hjem, uden at køre vild, for det gjorde vi jo på vej derover men det skal der ikke snakkes så højt om så hysssss;-)

Og det var så det bryllup.

God aften til alle.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Takk for referatet. Det hørtes da aldeles nydelig ut. Noe helt annet enn den gang vi giftet oss. Vi tenkte visst mer på jussen og det praktiske enn på romantikken. Men den har jo blitt med på lasset den også, romantikken, mener jeg :-)

Marianne sagde ...

Det lyde som et dejligt bryllup med kærlighed og dejligt mad :-)

Den kage lyder nu ret lækker