21 august 2007

2 uge med ferie

er så småt gået i gang. Trætheden er ved at fortage og jeg nyder det i fulde drag. Vejret er ikke lige sommerlig men det gør slet ikke noget, jeg hygger mig alligevel.

Fire dage med Basse gik hurtig. Dag nummer to havde han fundet ud af at vi sover længe og ikke står op klokken syv om morgenen.
Vi har hver dag været ude og pille brombær, og vi har spist ligeså mange som der blev puttet ned i skålen. Basse var vild med brombær for ikke at snakke om kold melon skåret ud i tern, og avokado. Se det var noget en Springer Spaniel kunne bruge.

Jeg brugte en af dagene til at se om han kunne huske noget fra den gang vi gik til hundetræning, så frem med fløjten og dummien. Det gik fantastisk godt, han lystret hele vejen igennem, og jeg var dybt imponeret.
Det kan være at det bare sidder dybt begravet i ham, det var noget af det første han lærte i tidernes morgen.
Eksen træner ham på en anden måde og det går lige så godt, så han er vel lærenem:-)

På torsdag skal jeg afsted og se nogle lokaler, jeg skal udstille nogle af mine malerier i næste uge. Det bliver en små 10 stykker eller der om kring. Nu skal jeg bare have lavet en prisliste og kopieret op i nogle eksemplarer.

Og resten af dagen står i læsningen tegn, det er ikke vejr til andet.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor lyder det bare til du nyder din ferie. det må væe dejligt dig at have mulighed for at være sammen med hunden igen :-)

Held og lykke med din udstilling :-D

Anonym sagde ...

marianne:Tak skal du have, og ja det er dejligt lige at få nogle dage alene med hunden:-)