05 juli 2007

Jeg er blevet tagged

af pia.
Jeg skal fortælle 8 ting om mig selv og sende bolden videre til 8 andre bloggere. Det bliver da lidt svært syns jeg, for jeg aner ikke hvem de alle 8 skal være, men jeg prøver, jeg prøver.

1. Jeg er blandingsrace, halvt dansk og halvt norsk. Min mor er den norske del og min far var den danske. Jeg har boet mange år i Norge men flest i Danmark.

2. Jeg har en datter, den smukkeste gave jeg nogensinde har fået.

3. Jeg har aldrig været gift så jeg er en "frøken":-)

4. Jeg har flere års uddannelse indenfor maleri og tekstilforming. For en mange år siden havde jeg en del udstillinger + en for 2 år siden.
For 7 år siden blev jeg færdig uddannet social og sunhedsassistent.

5. Jeg trives godt ude i naturen, siger ikke nej til en fisketur eller en gang andejagt.

6. Jeg har Anders And blade tilbage til 1968, og købte bladet trofast indtil for otte år siden. Grunden til at jeg holdt op med at købe det var at de gamle historier begyndte at blive genoptrykt og jeg kunne huske dem med det samme jeg så den første tegning.

7. Jeg afskyr blæsevejr. Det må gerne regne, hagle, sne, bare det ikke blæser.

8. Jeg har skrevet op til flere små eventyr + en lille børnehistorie der blev sendt ind til Gyldendals forlag, men efter at have blevet læst af en tredieperson blev retuneret pga manglende personbeskrivelse. Det er blevet ordnet men jeg har aldrig sendt den ind til ny gennemlæsning igen.

Dem jeg tagger er, og nu begynder det at blive svært at finde nogle der ikke er syns jeg, men disse er (kun 7):

hege
sifka
bente
marianne
lene
frida
catarina

Og man bestemmer helt selv om det er noget man gidder at deltage i. Gør man ikke er det helt i orden:-)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jo da, - jeg gidder, - men ikke i dag. I morgen. Men jeg sender den ikke videre. Det tør jeg ikke.

Anonym sagde ...

...men man må kanskje tagge 8 andre for å være med? Det blir litt kjedebrevaktig. Hmmm!

Fríða sagde ...

Jamen dog. Så tror jeg nu nok jeg skriver på dansk. Men hvad går opgaven ud på? Bare nogle tilfældige 8 ting? Det gider jeg godt.

Anonym sagde ...

hege: det er meningen at du skal tagge 8 andre, jeg fant frem til 7. Og jo det er da litt kjedebrevaktig:-)

frida: Jeg har skrevet 8 tilfældige ting, man vælger selv helt hvad man har lyst til at skrive.
At du skriver på dansk vil nok være en god ting:-)

Marianne sagde ...

Så Judith, kom jeg med. Nu er der skevet 8 ting om mig :-)
Rigtig god dag

Anonym sagde ...

Det dér med at være den smukkeste, ja det har jeg jo også arvet et sted fra :-) Og det er altså ikke fra min far !

Synes du skal se at sende den bog ind igen!!

Natmaleren sagde ...

therese: hi hi altså:-)

Ja det kan være at jeg skal prøve at sende den ind igen.