21 maj 2007

Jeg tog mig sammen

gjorde jeg, og gik en tur på 8 kilometer. Sandaler og bare tæer, en lille uldtrøje hvor jeg kunne stikke min højre arm ind og nærmest bruge den som en armslynge, jo jo det virker skam;-) Direkte yndig har jeg nok ikke set ud, men pyt med det.

Jeg så mange harer denne gang, viben og ikke mindst hørte jeg dens sang, fasaner og en mark fuld af skovduer (ringdue). Iblandt dem gik en helt hvid due, gad vide hvor den kommer fra, om det er en tamdue eller bare en rigtig albino en;-)
Ude i grøftekanten vrimlede det med små sorte snegle, der var rigtig mange. Jeg syns ellers kun at de kommer frem når det har regnet, og det har det da ikke i dag.
Aftenen blev sluttet af ude på trappen. Det har været en dejlig nærmest sommeraften. Tænk at man kan sidde ude til så sent uden at have andet end en kortærmet bluse på. Det er da skønt:-)






3 kommentarer:

Sifka sagde ...

Jamen, det må det da være. Jeg har nydt aftenen hjemme med sandaldrømme og afslapning.

God nat til dig :-)

Anonym sagde ...

For et nydelig bilde. Jeg husker første gang jeg plukket valmuer en gang vi var på ferie i Danmark. Jeg trodde de ville stå steile og strunke i en vase, - men den gang ei. De gjør seg best der de er, og på bilder.

Anonym sagde ...

Det lyder som en rigtig dejlig tur :-) Billedet er så som en grøftekant skal være.