01 maj 2007

Gang i den

fra morgenstunden. Jeg gik tidlig i seng i går, jeg var møgtræt, og stod så tidlig op i dag. Hele hytten er rengjort. Her er ikke et spindelvæv tilbage for ikke at snakke om alle de edderkopper der er slugt af støvsugeren:-)

Lille Mao har været her. Hun var sulten så hun fik en halv dåse torskerogn, og lykkelig blev hun. Ja så lykkelig at hun blev hængende inde i huset og fulgte mig mens jeg gjorde rent. Lidt snak blev det også til, hun med sin lille kattestemme, og så svarede jeg selvfølgelig. Jo det var ren hygge:-) Nu er hun smuttet forlængst, på vej til nye opdagelser kan jeg forestille mig.

Oksekød står og småsimrer, tøjvask er sat over, og når det engang er færdig skal jeg afsted på en lille cykkeltur har jeg tænkt. Vejret er lige til det, lidt småskyet men ikke koldt, og det blæser heller ikke ret meget.

Jeg kan nå at skrive to breve der skal afsted i morgen, op til Norge. Så det gør jeg lige.

Ingen kommentarer: