19 april 2007

Torsdag morgen

og jeg har det som om jeg aldrig bliver vågen. Vejret er gråt, det småregner, blæser lidt, vinduerne er åbne, jeg har lige skænket mig en kop kaffe mere,- og så vågner jeg nok:-)

Jeg har ikke fået gået min daglige tur nu i snart 4 dage, det kan mærkes, så mon ikke at jeg skal planlægge nu at det skal jeg i dag. Også med tanke på alt det guf der er kørt ned, det skulle jo gerne forbrændes og ikke sætte sig..... Uhh, det må jeg hellere få gjort i dag.

Kan i alle sammen ha en rigtig god dag.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak og i lige måde ;-)

Marianne sagde ...

Det er stadigvæk lidt trist i vejret, men jeg håber du også får en rigtig dejlig dag

Anonym sagde ...

catarina og marianne: tak, det har været en god dag indtil videre.
Vejret er stadig gråt med lidt regne her, men pyt, dagen behøver ikke at blive dårligere af den grund:-)