06 april 2007

Jeg kom

i seng ved omkring to tiden i nat. Jeg har sovet som en drøm, og stod op igen ved halv ti tiden. Solen skinner, jeg sidder med min kaffe og nyder at der igen er næsten skyfri himmel, ihvertefald i perioder.
Udenfor kører der nogle enkelte biler, nogle er ude og lufte hundene, og så er der en del der løber. Det må være påskefrokosten fra i går der skal forbrændes. Jeg har aldrig kunnet finde ud af det der med at løbe, mange gange op igennem årene har jeg prøvet, men min krop er åbenbart ikke bygget til den slags motion:-) Næ, så hellere en lang gåtur, enten ud af landevejen eller over en mark. Jeg er så småt begyndt at tænke på om jeg dog ikke skulle begynde at træne mig op til at cykle lidt igen. Det gjorde jeg meget for en del år siden, det var den måde jeg kom afsted på hvis jeg skulle besøge, på arbejde eller bare handle ind. Jeg havde ingen bil på det tidspunkt. Nu har jeg bilen, og den er for nem, den lokker mere end en cykkel, og det går hurtigere:-)
Om ikke så længe vil jeg sætte mig ind i min dyt, når den nu er nævnt, og køre hjemad. Dagen i dag skal gå med puslerier, og ellers en lang tur ud i den friske forårsluft.

Ingen kommentarer: