01 marts 2007

Så fik

jeg gået en tur på en god times tid. Jeg valgte at gå ned til godset, og på vej derhen så jeg alt det vand der har lagt sig henne ved "tyrens hul". Der er masser af gæs og ænder dernede, de var ikke til at undgå at høre.

Da jeg vendte snudeskafet hjemad ku jeg ikke lade være med at ta dette her billede, men jeg kan da godt se at det overhovedet ikke har kunnet gengive det lys som jeg synes var så flot.
Nu har jeg siddet foran fjernsynet og fulgt med i uroligederne inde på Nørrebro. Jeg er glad for at jeg ikke er derinde, og jeg kan absolut ikke forstå dem der tar derind for at "være" der hvor det sker.
Og så hørte jeg lige at endnu en af vore store danske kunstere har forladt denne verden, Otto Brandenburg.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du har ret, det er trist med Otto B. Men han var jo en ældre herre, som vist nok har levet livet - såvidt jeg ved. Men han var god. Jeg havde håbet, at vi kunne have fået ham ned, men da jeg ledte efter ham for 1-1½ år siden, kunne jeg ikke finde ham nogen steder. Han havde en c/o adresse, som jeg skrrev til, men uden resultat.
Med hensyn til "krigen" i København, så synes jeg TV-stationenrne har brugt lige lovlig meget tid på den i dag. Mere end de nogensinde har brugt på den rådne krig i Iraq, hvor folk bliver dræbt!!!!!! Nå! Jeg går meget ind for et ungdomshus, men jeg står af - og sympatien slutter med brostenskastene og brandene. Det var bare det, jeg ville sige. Hej!

Anonym sagde ...

Dejligt billede det nederste!