27 marts 2007

Roser

og perler, nærmest smidt i nakken, jo det kan godt betale sig at tage en smut hen i Fakta. Nu var det ikke lige det her jeg skulle derhen efter, næ næ, det var en skammel til at stå på, med to bræt der kunne bruges som hylder eller hvad man nu lyster. De var selvfølgelig udsolgt, og nu kan jeg så ærge mig over at jeg dog alligevel ikke kørte derhen i går. Øv altså!

Til gengæld kan jeg så hygge mig over at jeg fandt det her krims krams, det skal nok blive brugt til de kommende tasker der skal sys, eller hvis der skal strikkes, hækles, evt. væves ind i noget stof når der kommer gang i min væv:-)
Jeg har været ude det meste af dagen, men min aftenstur vil jeg dog ikke gå glip af, så jeg smutter lige en smut:-)
God aften til jer alle.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så kunne det være jeg skulle smutte en tur i Fakta i morgen og se om de har skamlen dér?

Flot krims krams du har fået fat i :-)

Anonym sagde ...

therese: ja det må du egentlig gerne:-)
Du må gerne røre ved krims kramset når du kommer herhjem:-)