25 februar 2007

Tango

i dag kl. 14.00
Helt på dupperne var jeg absolut ikke, men valgte dog at gå derover. Det er jeg saftsuse mig glad for at jeg gjorde. 1 1/2 times konsentrasjon om trin, takt og musik, det er noget der vil noget. Og tiden gik hurtig skal jeg lige hilse og sige. Det var ganske sjovt, og ikke mindst hyggelig. Nu skal jeg bare ha lært at gå med høje hæle! Det er virkelig mange år siden jeg sidst har gjort det, så det skal trænes op igen. Gad vide om det overhovedet kan lade sig gøre:-)
Næste gang er først om 3 uger, så lidt tid har jeg da på mig, til at øve.....


Det regner udenfor, noget Bassen nok er glad for. I går og i morges kunne han ikke finde ud af (når han skulle lave høm hømmer) at når han begyndte at dreje rundt i cirkel for at sætte sig til rette,- ja så gled benene væk under ham. Og han prøvede mange gange. Det var nærmest Bambi på glatis! Det kan sgu ikke være sjovt...

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Mon det at gå på høje hæle er det samme som at køre på cykel? At man aldrig glemmer det?? Jeg elsker at gå med høje hæle, men jeg gøre det ikke i det glatte føre ;-)Held og lykke

Anonym sagde ...

Tak tak, nu håber jeg at det kunne være så enkelt, det kan være det kommer helt af sig selv når jeg først får begyndt:-)

Anonym sagde ...

Hov, jeg blev da helt anonym da jeg svarede marianne, det var ikke meningen:-)