18 februar 2007

Og de kom

gjorde de. Børnene, festlig udklædte og med raslebøsser i hånden. Og så sang de ellers, fastelavn er mit navn, boller vil jeg have osv.
Lige da de startede med at synge tænkte jeg, hov, der er da et eller andet der ikke stemmer her, og ganske rigtig, der var noget der ikke stemte. De sang den på en helt anden melodi end den jeg har lært, og som jeg videre har lært mit barn, men nu er der altså åbenbart nogle der har lært deres barn/børn en ny melodi!

Og så er min datter kommet hjem fra England i dag, - og vøninden er kommet hjem fra
Sri Lanka i dag.
Velkommen hjem til dem begge:-)

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg fik ingen besøg. Det er ellers hyggeligt med generte børn klædt ud mens de synger. De ville være velkommne

Anonym sagde ...

Ja søde og sjove er de når de står der og synger, forventningsfulde over hvad de nu vil få bagefter.
Det kan være de kommer til dig næste gang,det vil jeg da håbe.