21 februar 2007

Det bankede

på min dør for ikke så længe siden. Jeg sad fordybet i en bog og fattede absolut ikke en disse af hvad der skete. Så jeg rejste mig, gik målrettet ud, og åbnede døren. Det første jeg spottede var al den sne der er kommet i løbet af ganske kort tid, og så, så jeg på den hætteklædte( det lyder drastisk) unge mand der stod med hænderne dybt begravede i sine bukselommer og spurgte om her var en traktor, eller om mine naboer inde ved siden af havde en.
Det måtte jeg så sige nej til, det havde vi ikke men at naboen lige henne ved svinget havde en. Det viste sig at de var kørt galt med bilen, havnet i grøften eller en stor snedynge der er føget til kan jeg tænke mig.
Nu håber jeg så at de får fat i noget hjælp, for der er mørkt herude på de små veje nu.

Ingen kommentarer: