22 januar 2007

Hjemme

mødte jeg dem her på gårdspladsen. Det er ikke dem alle, men en god del af dem. Denne gang kunne jeg stå helt nede ved trappetrinnet uden at de reagerede synligt på det. Det er hyggelig.

Noget andet jeg også synes er ret så hyggelig er at der endelig kom noget sne. Det lyser op udenfor, der må gerne komme noget mere så jeg kan gå mig en lang tur og høre sneen knirke under sålerne på støvlerne.

Nu vil jeg smutte ud i køkkenet, der er sat over til en ordentlig omgang med grovboller. Denne gang med basilikum og timian i. Mums, det skal nok blive godt!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det bare super hyggeligt!!!!
Jeg må snart komme ned på landet igen :-)
Rap rap fra den næbbede datter

Anonym sagde ...

Ja du må se at vende nesen, eller rettere sagt næbet hernedaf..Rap!