27 januar 2007

27 januar

og strålende solskin fra morgenstunden, ja men kan det blive bedre. Jeg har sovet længe i dag, har dog været vågen nogle gange her til morgen, men sagde til mig selv at det var lørdag, fridag, og at jeg skulle sove længe. Det gjorde jeg så.

Tdc var her i går eftermiddag, nu virker min telefon, og nettet er blevet adskillig hurtigere. Ledningen var pilrådden og måtte skiftes ud.

Jeg skal ha pakket min taske, jeg skal afsted her i eftermiddag og kigge på en Mads Stage tegning som en jeg kender har. Han vil ha lagt farve på, og det er så det jeg skal vurdere om jeg kan hitte ud af. Skulle nødig ødelægge den jo. Det er en tegning over en mose. Kommer nok til at vente med at komme farve på indtil foråret, så er muligheden for at gå en tur i mosen tilstede, og så kan jeg se hvilke farver der hører til.

Tango i morgen er nu blevet til et lille mysterie. Den ene af underviserne har ikke hørt noget om at det er i morgen startskuddet går af, men jeg har nogle gode venner der er i gang med at undersøge hvad der er sket, og om det evt. er aflyst. Jeg tar det stille og rolig, og afventer nærmere besked om det.

Til gengæld kan jeg glæde mig ovet at jeg i aften skal spise dejlig mad. Jeg er inviteret på en gang vagtler.


Kl. 12.37 - mysterie tango er løst. Det er udsat til om 14 dage.....

Ingen kommentarer: