11 december 2006

Julefrokost

har vi haft i dag for alle de ældre. Og der var mad i massevis, to slags sild, fiskefilet, æbleflæsk, ribbensteg, frugtsalat, brieost, kaffe og kager. Køkkenpersonalet havde travlt fra morgenstunden, for de lavede selv det hele, ja fornær sildene, de var købte. Men duften der bredte sig i hele huset var ikke at ta fejl af, og de glædede sig de ældre. Flot pyntet var de, i deres fineste tøj, det var så dejligt at se hvordan de alle nød at være med til vores flotte arrangement.

Godt træt var jeg da jeg omsider kom hjem. I postkassen lå der en lille pakke fra Therese ( der forøvrig er til eksamen i dag ), det var neglelak og øjenskygge. Tusinde tak Therese, det er noget der kan bruges.
Efter en lille halv times tid smed jeg mig hen på sofaneseren, og blundede en halv times tid. Det hjalp, ja så meget at jeg valgte at se en film. Da Vinci mysteriet. Er glad for at jeg har læst bogen, vil gi min kollega ret i at den kan være svær at følge med i, så det er en fordel at ha læst bogen som sagt. Spændende var den.

Nu sidder jeg så og venter på at mit kære barn skal ringe og fortælle sin moder hvordan det er gået. Om jeg er utålmodig efter at høre fra hende?....... Gæt en gang!

Ingen kommentarer: