09 november 2006

I morges

sprang der en pære inde på mit værelse. Lige over skrivebordet, der hvor jeg sidder og pusler med alle mulige småting. Den er nu blevet skiftet, men ak og ve, lyset er ikke skarpt nok, og nu efter at ha siddet med hæklenålen er mine øjne blevet ganske trætte. Og jeg har ellers småtravlt med at få de sidste ting færdige til julestuen her d. 25 og 26 november. Det bliver med pisken over nakken, for jeg skal også flytte i mellemtiden.
I morgen må der skaffes pærer hjem, nogle der kan kaste et ordentlig lys så jeg kan se hvad jeg laver.

Therese har truet med at komme hjem ikke i denne weekend men næste. Hun vil gerne hjælpe med at få tingene på plads i det nye hjem, og gad vide om hun ikke også har tænkt sig at prøvekøre min bil! Jeg har en styg mistanke......

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

du MÅ altså godt sidde i køkkenet eller i stuen eller et andet sted med lys - hvis det sku' være ...:)
Vørtinden

Anonym sagde ...

Ja en lille tur i bilen kunne da godt friste :-D Og så skal vi ha' pakket ud og hygget dit nye hjem op!!