04 november 2006

Fredag morgen

I går morges da jeg skulle afsted på arbejdet, mødte jeg en total tilfrosset bil! Alt var frosset til, døre, vinduer, you name it....
Efter at have stået og lirket forsigtig for at åbne døren gav jeg op. Tilbage, ind i huset og varme noget vand. Hælde det op i en vankande, og tilbage til bilen igen. Forsigtig gav jeg så døren noget varmt vand, og håbede på at glasset ikke ville springe.. Det gjorde det heldigvis ikke, men det syn der så mødte mig da endelig fik åbnet døren gjorde det sgu ikke bedre. Vinduerne indvendig var også frosset til. Shit!!
Efter at ha stået og knoklet løs i næsten en halv time, kunne jeg så endelig sætte mig ind i bilen, og køre.

Ude på mit arbejde fik jeg så lige at vide at jeg skulle være klar til en gang andejagt om eftermiddagen. Shit, igen. Det havde jeg selvfølgelig glemt alt om. Jeg havde ikke taget skiftetøj med, eller noget som helst andet.

Men alt løste sig heldigvis, og på andejagt kom jeg.

Ingen kommentarer: