23 oktober 2006

Ny uge

Min ene kollega er i gang med at lære sig at brodere. Det går rigtig godt. Det er korssting, og tællearbejde. Det her er godt nok bagsiden, den skulle være ligeså fin som forsiden som en af vore ældre på 89 år siger, men men, det taler vi ikke om lige nu.



Jeg har fået lavet to af disse i weekenden, ( mine kollegaer ville nok ikke syns om at jeg lavede dem i arbejdstiden ) der mangler så kun en små 8 stykker mere eller deromkring. Der er fra 1 til 4 lys i, så der skulle være til enhver smag.


Vi har haft møde fra 12.00 til 16.00 i dag. Og til sidst tror jeg nok at vi alle var temmelig kvæstede. Det er for sent på dagen til at man skal være frisk!

Nye briller er hentet, dem sidder jeg så med nu. Pc`eren virker pludselig kæmpestor, det er en helt fornøjelse. Så nu skal jeg bare lige vænnes til at have dem på..

Ellers er dagen gået med til ingenting, jeg har oset, lyttet til musik og ikke lavet en dyt! Mørket har sænket sig for længe siden, og jeg har besluttet mig for at gå tidlig i seng.

Ingen kommentarer: