16 august 2006

Hjemme igen!

Så er jeg omsider landet. Efter en noget lang hjemrejse. Min flyver blev aflyst i Trondheim, så jeg skulle over i et andet fly som så skulle flyve os til Oslo. Der skulle vi så løbe over i flyveren til Kastrup der stod og ventede på os. Jeg var hjemme to en halv time senere end planlagt,- og min baggage kom først dagen efter. Noget vi først fik at vide flere timer efter ankomst..... Bladr, sikke en tur!

Jeg har oplevet mange ting på min ferie, jeg har fået gjort en del af alt det arbejde der skulle laves, men absolut ikke alt, der er stadig mange ting at tage fat på. Til næste år skal vi ha en uges "dugnad", dvs. at vi er flere der kører derud og giver den en ordentlig skalle!

Jeg har taget en del billeder derudefra, de kommer på bloggen hen ad vejen.


Omme bagved brønden der står oppe i skovkanten, vokser der vilde orkideèr. De er fredet. Deroppe bliver den kaldt "Natlys", og her er et billede af den. Det er ikke helt godt, men jeg sætter det på alligevel.



En utrolig smuk blomst, og så dufter den noget så enormt.

Ingen kommentarer: